środa, 19 września 2012

aromantycznie


Ludzie mówią, weź się lecz się, sam się 

weź się, lecz się, kurwa, co jeden lepszy 

ekspert.


nie mam weny na pisanie.
Ogólnie to odczuwam, że rok szkolny się zaczął... kartkówki, sprawdziany i tym podobne gówna :c
hahaha nie wiem dlaczego i jak to się stało ale oglądam właśnie tvn turbo <ok> chyba trzeba poszukać pilota, no ale nie ważne. Znalazłam jakieś zdjęcia i zrobię taki mały mix (ile można patrzeć na moją mordę?)

Bazyliszek mój najpiękniejszy

Pani Ala

Jak Nakielsky się pucuje to ja też mogę, ale fejs to przesada (jakoś krzywo tu wyszedł, normalnie ładniejszy)
Nelisa

tego zdjęcia nie ogarniam ale chciałabym zwrócić uwagę na panią z tyłu, którą porywa UFO

Jeziorko, ognicho parzy wszystkich w buziatki :c

a tu mój Misiatek taki, niech nikt mu nie mówi że umieściłam tu jego zdjęcie








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz